רעיונות לחופשת קיץ עם כל המשפחה

חופשת הקיץ הארוכה היא הזמן האולטימטיבי להתגבש עם כל המשפחה ולבחור את סגנון הגיבוש המועדף עליכם.
יש משפחות שמחפשות פעילויות גדושות אקשן, שיזרימו אדרנלין לגוף וירוממו את הנפש ואחרות מעדיפות צ'יל אאוט בחיק הטבע או לברוח קצת מהחום והלחות למקום מפלט צונן במיוחד.


מחפשים רעיונות יצירתיים לחופשה קיצית עם כל המשפחה בלי קשר לטווח הגילאים והעדפות, כך שכולם ייהנו מהפעילות המשותפת?
יש לנו מספר דרכים לחופשה משפחתית מנצחת – אפשר לבחור את האלטרנטיבה המועדפת עליכם או לשלב בין העולמות, שכל המשתתפים יהיו מרוצים.

יוצאים לדווש ביחד

אין כמו פעילות ספורטיבית מהנה וחווייתית במסלולים קלים או מאתגרים, על פי בחירתכם. אם אתם משפחה שאוהבת לרכב יחדיו או רוצה לנסות להתחיל מסע משותף, טיול אופניים הוא בדיוק מה שחיפשתם. ניתן לשכור אופני הרים מתוחזקים היטב ואפילו לבנות מסלול עם ניווט בשטח, לעצור לתדלק בקפה ולהמשיך לדווש כל עוד כוחותיכם במותניכם. 

לייזר או כדורי צבע? אתם בוחרים

מה דעתכם להחליף את האווירה הביתית באווירה של שדה קרב מותח כאילו אתם צופים בסרט אבל רק שהפעם אתם השחקנים?
לייזר טאג הוא משחק לחימה ריאליסטי, שיגרום לכם לטעון אנרגיות גבוהות והילדים, שעד כה אולי התנסו בכך רק במשחקי מחשב, ישמחו בוודאי לצאת למשימה ולהרגיש כמו לוחמים בסיירת מובחרת.


תוך כדי משחק מתאמנים גם על תנועה נכונה בשטח והסוואה, מחזקים את שיתוף הפעולה בין בני המשפחה, לומדים לייעל את הריכוז ולשכלל את הדיוק וכל זה במרחב ירוק בין העצים עם ציוד טקטי מתקדם.


מעדיפים ירי בכדורי צבע? פיינטבול הוא משחק מלהיב חווייתי נוסף בו אתם יכולים לירות כדורי צבע זה על זה וגם כאן נדרשת מיומנות של איזון, שיווי משקל, מיקוד ודיוק, טכניקות שמפעילות את גלגלי המוח וגם את שרירי הגוף. היכון, הכן, חופשת קיץ שכולה אקשן.


לא רוצים כדורי ירי או לייזר? מוזמנים לחזור אחורה במנהרת הזמן ולהתאמן על חץ וקשת. לדייק את הקליעה ישירות למטרה, ללמוד לתפעל את הקשת שבידיכם, לשמור על יציבות וריכוז גבוה ולהתחרות זה עם זה על החץ הבא וכל זה בלוקיישן פסטורלי ירוק ונינוח. 

נכנסים לשוונג – עולים על הג'יפ

מעוניינים לראות את ארץ ישראל היפה וליהנות מאנרגיות תוך כדי תנועה? טיולי ג'יפים הם מה שחיפשתם ליציקת תוכן לחופשה בקיץ.

ישנם מסלולים שונים של 4X4 לנהיגת שטח מלהיבה שיכולה להיות מאתגרת אם תבחרו מסלולים למתקדמים או מסלולי אקסטרים למנוסים מבנכם – ההורים יכולים לנהוג או לתת למדריך לתמרן ולנווט ולכם ליהנות מהטיול הייחודי.

מוזמנים לפנות לחברה שתתפור עבורכם את המסלול בהתאם לקונספט המבוקש באזור הגיאוגרפי המועדף. כמו למשל, מסע ג'יפים בין דורי. 

להתפנק ליד הים

חוויית האירוח לא פחות חשובה מהתוכנית האומנותית ומה דעתכם על מלון דירות ליד הים, ממנו תוכלו לתצפת על השקיעות המשגעות, לצאת לטיולים נהדרים על החול הרך, לשחות במים או לשוט ולהפליג מהמרינה.

העיר תל אביב היא יעד נפלא שצופן בחובו שלל הבטחות לאטרקציות נהדרות מהמוזיאונים דרך פארקי השעשועים ועד הקולינריה.
בחרו מלון בו מומלץ רצוי מלון עם בריכה פרטית, סוויטה בה תרגישו על גג העולם ותראו את כולם מלמעלה ותוכלו להסתובב כמה שתרצו בבגדי ים עם בריכה צמודה שצופה על תפאורה כחולה של הים התיכון. תענוג שלא יישכח במהרה. 

בחרו לעצמכם לוקיישן מפנק, גבשו פעילות אתגרית והיעזרו בחברה שתפרגן ותפיק לכם יום גיבוש משפחתי בלתי שגרתי. הקיץ הזה אתם נהנים מכל רגע בחופשה. 

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן