למה כדאי לצאת ליום גיבוש לחברה?

כמו כל חברה וארגון, גם בסביבת העבודה ישנם תקופות של לחץ ומתח, כשהעובדים מתחילים להרגיש מוצקים וחסרי אנרגיה. כדי למנוע מהם להתעייף ולהיפרד מן החברה או להפך, להביא אליה רוח חדשה, חשוב לקדם אטרקציות למשרד ולארגן פעילות יום גיבוש.

יום גיבוש לעובדים הוא זמן מיוחד שבו העובדים יכולים להיפגש ולהתחבר בדרך שונה מן הרגיל, ולהעלות את רמת החברתיות והקשר ביניהם. לפעילות כזו ישנם יתרונות רבים, והנה כמה מהם:

  1. חיזוק צוות – במקום לראות את העובדים כמספרים בטבלת Excel, היום גיבוש מאפשר להם להכיר יחד את האנשים שעובדים איתם, לגלות מה חשוב להם באופן אישי וליצור קשרים משמעותיים יותר בין העובדים.
  2. פיתוח יכולות של עבודה בצוות – יום גיבוש טוב יכול לאפשר לעובדים להתאמן ולפתח יכולות חדשות בסביבה לא מוכרת, משחקי ODT לדוגמא הם אטרקציה שמשלבת משחק ופיתוח יכולות מנהיגות וצוות. תתפלאו אבל דווקא המשחקים הלא ברורים ולא מוכרים יוצרים אינטראקציה חיובית במיוחד.
  3. מפגש דווקא בטבע – פעילות בשטח כזו יכולה לשאוב את העובדים מהמסכים ולאפשר להם אינטראקציה חברתית אמיתית.

איזי ריידר ופיינטבול – גיבוש מטורף בשטח 

יום גיבוש עם פעילות פיינטבול ואיזי ריידר ביער בן שמן הוא חוויה מיוחדת ומרגשת לכל העובדים בחברה. הפעילויות האלו מאפשרות לצוות לצאת מהמשרד ולהתחבר לטבע ולחדש כוחות יחד כדי להשיג מטרות משותפות.

פעילות הפיינטבול תורמת לפיתוח צוות בעל יכולת עבודה משותפת. במשחק, הצוותים מתחרים זה בזה על מנת להשיג מטרות משותפות, וכדי לזכות במשחק, הם צריכים לפעול בתוך צוות עם איטרקציה טובה ביניהם.

המשחק דורש שיתוף פעולה ותקשורת יעילה בין העובדים כדי לנצח, וזה מאפשר להם לפתח את יכולתם לעבוד בצוות ולפעול יחד למען מטרות משותפות.

יער בן שמן הוא מקום טבעי יפהפה ומרגש לכל העובדים בחברה. במהלך היום גיבוש עם פעילות איזי ריידר, העובדים יכולים להתחבר לטבע, לנשום אוויר נקי וליהנות מהריאה הירוקה הזו במרכז.

יום גיבוש עם פעילות פיינטבול ואיזי ריידר ביער בן שמן יכול לשפר את יחסי העובדים עם המנהלים והמנהלים עם העובדים. זהו הזמן המושלם למנהלי החברה להתחבר יותר עם העובדים ולהראות להם כמה חשובים הם בעיני הארגון. זה גם נותן למנהלי החברה אפשרות לחקור את תפקידם בצוות ולהתמודד עם דרישות העובדים, כמו גם להבין את הצרכים והמטרות של הצוות שלהם.

לסיכום, יום גיבוש עם פעילות פיינטבול ואיזי ריידר ביער בן שמן הוא אירוע איכותי שיכול לשדרג באופן משמעותי את היכולות של הצוות שלכם לעבוד כקבוצה מגובשת , חיה ובועטת להצלחה! 

איך יום כזה נראה?

 

וידאו מתוך יום גיבוש לצוות

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן