לייזר טאג במודיעין

הלייזר טאג הוא משחק לחימה מציאותי ואסטרטגי שנעשה באמצעות ציוד מתקדם ואף מדויק. כל השימוש בטכנולוגיה של הלייזר התחיל בעצם באימונים של הצבא האמריקאי וכך הוא נכנס לעולם משחקי האסטרטגיה של לייזר טאג.

הסוד של הלייזר טאג הוא שהמשחק מאפשר למשתתף להרגיש כמו לוחם בסביבה שהיא בטוחה והוא יכול להשתמש במה שהוא רק רוצה כדי לנצח, כמו יכולות הסוואה ויכולת של תנועה בשטח, סימון של יעדים ועוד הרבה. נוסף על כל אלה, לייזר טאג במודיעין נערך בשטח פתוח, מלא בעצים ירוקים, אוויר נהדר, דברים אשר רק יעצימו את החוויה של הלייזר טאג.

לייזר טאג במודיעין

מה עושים בפעילות של לייזר טאג?

הדרך הכי טובה לארגן ימי גיבוש וימי כיף לעובדים או למשפחה, היא על ידי משחקים שאפשר לשחק אותם רק בחוץ ובשטח הפתוח. לייזר טאג במודיעין היא פעילות אשר יש בה שתי קבוצות. כל שחקן בקבוצה מקבל רובה לייזר והמטרה שלו הוא לירות על השחקנים היריבים ובכך להוציא אותם מן המשחק. אל דאגה, זהו משחק בטוח שמתאים לכל הגילאים.

איפה הפעילות של לייזר טאג מתרחשת?

יש כמה וכמה מתחמים של לייזר טאג בארץ. אנו מדברים על המתחם שנמצא ביער בן שמן. מעבר לפעילות של הלייזר טאג הסטנדרטיות, ביער בן שמן תוכלו ליהנות גם ממתחמים שהם ברמה יותר גבוהה.

אילו הם מתחמים אשר מאוד דומים לשדה קרב אמיתי והם נותנים תחשוה אמיתית שזהו מקום בו עורכים קרבות. נוסף על כך, המקום עצמו יספק לכם את הציוד האיכותי שכל משתתף צריך לקבל בשביל שהוא יוכל לחוות את כל החוויה המדהימה הזו בצורתה המלאה.

כמה עולה לייזר טאג במודיעין?

העלות של פעילות של לייזר טאג במודיעין נקבעת בכל מיני דרכים. בעירון, הפעילות תעלה לכם בממוצע 100 ₪ לאדם והיא יכולה לעלות גם יותר אם תחליטו להוסיף אי אילו פעילויות שונות ומגוונות.

יתרה מכך, המחיר יכול להשתנות בהתאם למיקום, לזמן של הפעילות ולפי עוד כל מיני תנאים. הפעילות עצמה אורכת בעד שעה וחצי. אם תרצו להאריך את זמן הפעילות וזה אכן יתאפשר, תצטרכו לשלם תוספת תשלום.

מהן 3 הסיבות הכי טובות להגיע ללייזר טאג?

אז כמו כבר אמרנו, לייזר טאג הוא משחק יריות שמתבצע על ידי רובי לייזר. אילו רובים אשר יוצרים קרן לייזר והיא פוגעת באדם אליו אתם מכוונים. טווח הירייה של הרובים הוא עד 150 מטרים.

1 – לא כמו בפיינטבול, הירייה של הלייזר לא יכולה להיות מושפעת מרוחות או מתנאים אחרים, וכמובן שהיא גם בלתי מזיקה לאדם ש"נפגע". זו הייתה הסיבה הראשונה שכדאי לכם לשחק בלייזר טאג.

2 – הסיבה השנייה היא שהמשחק הזה נחשב למשחק בעל טכנולוגיה מתקדמת ביותר. הוא עושה שימוש בטכנולוגיה של אינפרא אדום עם כל מיני חיישנים אשר קיימים בתוך השכפ"צים שהמשתתפים לובשים, וכך בעצם נירי נקלט באותו חיישן ומסמן פגיעה במטרה.

3 – הסיבה השלישית והחשובה ביותר זהו משחק מאוד נקי. יריות הלייזר לא מלכלות בשום צורה ודרך את הבגד או את הגוף מה שיעניק להורים מבינכם, שקט נפשי.

איך תתכוננו לפעילויות של לייזר טאג?

בשביל שתוכלו ליהנות לאורך כל הפעילות בצורה נוחה, עליכם לשים לב לכמה דברים. קודם כל, כאשר אתם מתאמים את מועד הפעילות, תבדקו קודם מה יהיו תנאי מזג האוויר. לא תמד כיף ולא תמיד אפשר לבצע את הפעילות בחורף בגלל תנאי השטח, ואף כדאי לבצע אותה בשעות יותר חמות של היום.

נוסף על כך, בשביל שיהיה לכם נוח במהלך הפעילות, כדאי לכם להגיע עם ביגוד ונעליים מתאימות, כמו בגדי ספורט, נעלי ספורט וכובע שיגן עליכם מפני השמש החמה. אך אל תגזימו עם הלבוש.

תזכרו שזהו משחק שמבוסס על אסטרטגית מלחמה והוא כרוך בתוכו ריצות, דילוגים קפיצות ואף הסוואות. דבר אחרון ולא פחות חשוב, תגיעו אחרי שאכלתם ושתיתם משהו, כדי שתוכלו לשחק עם בטן רגועה. ישנם מתחמים רבים בהם תוכלו לאכול בו במקום.

מה כוללת פעילות לייזר טאג אצלנו?

שימוש בלייזר טאג משוכלל – דור 10.1
מגוון רחב של רובים: סער, צלפים, עוזי ועוד
טווחי פגיעה ארוכים: בין 50 ל 120 מטר
ציוד משלים: דגלים דיגטליים, מזוודות נפץ, מטעני חבלה, חובשים ועוד
פעילות ארוכה ומהנה של 80 דקות
מחיר משתלם במיוחד: 100 ש"ח לאדם

אילו אירועים אפשר לערוך במסגרת של לייזר טאג במודיעין?

המתחם של לייזר טאג במודיעין כולל בתוכו שלל של פעילויות ואטרקציות לכל בני המשפחה. תוכלו לערוך במתחמים הללו ימי הולדת, מסיבות של רווקים או של רווקות, אירועים של בר או בת מצווה, ואפילו ימי גיבוש או ימי כיף בחברה או בארגון בו אתם עובדים.

המשחק מתאים לכל ילד ולכל מבוגר מעל גיל 8, כאשר מספר המשתתפים צריך להיות בין 10 ל-80 שחקנים. המתחם במודיעים מציע עבורכם את כל הגמישות שצריך באירועים מהסוגים הללו. אתם יכולים לבחור בפעילות מסוימת למספר שעות אשר תתאים לכל המשפחה או לכל האורחים, ובמקביל אתם יכולים לתכנן אירוע המוני לפי מה שאתם בוחרים.

המתחם הזה מאפשר לכם שילוב של כל מיני אטרקציות כדי שתוכלו לקבל את החוויה המלאה, כמו ארוחות בשטח, כל מיני פעילויות אתגריות ומשחקים שונים, מתחמים של קבלת פנים ועוד.

 

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן