ימי גיבוש עם טיול איזי ריידר

אין כמו יום גיבוש באוויר הפתוח כדי ליצור אחדות בצוות, להתרענן משגרת העבודה הסיזיפית, לצאת מכותלי המשרד ופשוט ליהנות – באווירה פתוחה, בלי חסמים ועם המון הומור ואנרגיות טובות. ואם כבר יום גיבוש – כדאי שתכירו את איזי ריידר, הטרנד הלוהט בקרב חובבי נהיגת שטח שאם טרם יצא לכם להתנסות בו, מחכה לכם הפתעה משמחת.

 

טיולי איזי ריידר עם אקסטרים יער בן שמן

יום גיבוש

חברת אקסטרים יער בן שמן היא אחת החברות הבולטות בתכנון והפקת ימי כיף ומתמחה בפעילויות גיבוש ביער בן שמן – יום גיבוש לעובדים, פעילויות לזוגות ומשפחות, יום כיף לחברה ועוד ועוד. לא משנה מה הקונספט עליו חשבתם, אקסטרים יער בן שמן יבנו עבורכם פעילות מהנה ובלתי נשכחת.

בין הפעילויות הפופולריות ביותר תמצאו את איזי ריידר – נסיעת אקסטרים מסעירה ומהנה במיוחד ברכבי שטח חשמליים, בין שבילים קסומים המשתרעים לאורכו ולרוחבו של יער בן שמן היפהפה, אשר חולפים על פני פינות חמד קסומות, כרמים ציוריים ועוד המון הפתעות שמחכות רק לכם.

איזי ריידר – ימי גיבוש בלתי נשכחים

בין אם מדובר על יום גיבוש לעובדים או יום כיף לחברה כולה, מדובר בשילוב מופלא של פעילות מהנה בחיק הטבע, שבירת שגרה, הזדמנות לבונדינג ולא פחות חשוב – אפשרות אמיתית לחולל שינוי בדינמיקה הבינאישית, לגשר סכסוכים ואף להרוויח כלים פרקטיים לעבודה ולחיים עצמם.

זה ודאי נשמע כמו חלום רחוק, אבל עם איזי ריידר זאת המציאות – הנסיעה החווייתית מאפשרת למשתתפים להיפתח, להתרחש, לחלוק ולשתף בדרכים ורמות אינטימיות שבלתי אפשרי להגיע אליהן בפעילות משרדית, מהנה ככל שתהיה.

ימי גיבוש עם איזי ריידר – למה זה כדאי?

כפי שאמרנו, איזי ריידר הוא למעשה רכב שטח חשמלי מיוחד במינו, בעל פטנט בפיתוח ישראלי, שבנוסף להיותו כלי מדהים להתנייד באמצעותו ולצלוח תנאי שטח קשוחים, הוא נוח לתפעול ולא דורש ניסיון מקדים. סקרנים לשמוע עוד? לפניכם 5 דברים שכדאי לדעת על איזי ריידר לפני שאוחזים בהגה:

  • איזי ריידר ידידותי לסביבה ועומד בתקנים מחמירים של ISO ומשרד התחבורה
  • הוא מתאים לנהגים מגיל 16 ומעלה ודורש הדרכה קצרה בלבד (לא נחוץ רישיון)
  • תבחרו את הקונספט ישיבה שלכם – ניתן לנסוע בישיבה או בעמידה
  • הרכיבה שקטה וחלקה – מדובר ברכב חשמלי שקט במיוחד, בעל 6 צירים המאפשרים יכולת תמרון יוצאת דופן
  • הוא יציב במיוחד – לאיזי ריידר מרכז כובד נמוך ושלדה איכותית, כך שהוא צולח תנאי שטח קשים ללא מאמץ.

יער בן שמן – שלל מסלולי איזי ריידר

יער בן שמן טומן בחובו הרבה מסלולים נהדרים ופינות חמד מופלאות, כך שניתן להתאים את סוג המסלול לאופי הפעילות שאתם והרכב המשתתפים. מה למשל?

מסלול בשבילי היער: מסלול שעובר בין פינות קסומות ומוקדי עניין ברחבי היער.

מסלול בין הכרמים: מסלול קליל הכולל נסיעת שטח בין כרמים ציוריים ומרחבים ירוקים.

מסלול אקסטרים: מסלול חוויתי המשלב הנאה צרופה עם פיתוח מיומנויות נהיגת שטח.

3 דברים נוספים שכדאי לדעת על ימי גיבוש עם טיול איזי ריידר

  • לא משנה איזה אזור בארץ תרצו לחקור, ניתן להזמין רכבי איזי ריידר שיחכו ביעד הנחשק.
  • המחיר משתנה בהתאם למסלול הרכיבה – 200-350 ₪ לאדם.
  • ילדים מתחת לגיל 16 מצטרפים לפעילות? שריינו עבורם טרקטורון, שימו לב אנו עורכים במתחם גם טיולי טרקטורונים לקבוצות ותוכלו לתת לחלק מהקבוצה לעלות על ריינג'רים חזקים בשטח

לסיכומו של דבר, יום גיבוש לעובדים הוא אחת המתנות הנפלאות ביותר שניתן להעניק להם ואם כבר, אז כדאי לבחור חוויה מרגשת וייחודית שתאפשר לכל אחד מהם להשתחרר וכקבוצה להתאחד וליצור זכרונות נהדרים.

רוצים להזמין יום גיבוש לחברה שלכם?
צרו איתנו קשר עוד היום!

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן