טיולי קלנועיות ביער בן שמן 

יער בן שמן, הוא אחד מהיערות הגדולים בישראל. יש משתרע על שטח של יותר מ-20 אלף דונם ונמצא מרחק נסיעה קצר יחסית מאזורי המרכז, השפלה, וכן מיישובים בסביבת ירושלים. זה הופך אותו ליעד מאוד פופולארי בקרב מטיילים המבקשים ליהנות מהמסלולים השונים הנמצאים בו. 

אחת הדרכים ליהנות מהמסלולים של יער בן שמן היא באמצעות טיול קלנועיות על רכב תפעולי ezgo. מדובר על טיולים המאורגנים על ידי חברות המחזיקות ברשותן צי של קולנועיות אותן הן משכירות לכל קבוצה המעוניינת להשתמש בהן ולטייל במסלולי היער. אלו יכולות להיות קבוצות מטעם מקומות עבודה, בתי ספר, תנועות נוער, משפחות ועוד. 

מה זה קלנועית וכיצד נטייל בה?

קולנועית מוכרת לנו בזכות העובדה שהרבה מאוד אנשים מבוגרים עושים שימוש בכלי זה. מדובר על כלי המורכב מארבעה צמיגים, מנוע חשמלי נטען, הגה פשוט לשימוש, וכן הכלי כולל מקומות ישיבה ל4-5 נוסעים. בחלק מהמקרים הנוסעים יושבים עם כיוון הנסיעה, ובחלק מהמקרים נגד כיוון הנסיעה. 

ניתן להשתמש בכלי זה במסלולים בשטח, כמו אלה הקיימים ביער בן שמן, אך גם אפשר להשתמש בו במסלולים אחרים, מסודרים ומאורגנים, כפי שאפשר למצוא בפארקים, גינות ציבוריות, קיבוצים ומושבים, מסלולי גולף ועוד. 

השימוש בכלי זה הוא מאוד פופולארי בטיולים ביער בן שמן, בזכות העובדה שהוא מאפשר למשפחות עם ילדים לטייל בשטח. במקרים אחרים, כמו למשל טיולי איזי ריידר או טיולי אופני שטח, ילדים לא יכולים להצטרף, בגלל שמדובר בכלים לא בטוחים עבורם בהכרח. קולנועית לעומת זאת, הוא כלי מאוד בטוח לשימוש, הנסיעה בו מתבצעת יחסית לאט, הוא מוגן היטב, ולכן אפשר שהורים וילדים ייסעו בו ביחד. 

בנוסף לטיולים, אנו גם מוכירם רכב תפעולי ezgo יד 2 במחירים מיוחדים למי שאהב את הטיול ורוצה להמשיך לסוע על הכלי גם בהמשך.

איך להזמין טיול ביער בן שמן?

כאמור, אנחנו יכולים לשכור קולנעיות לטיול, משפחתי או אחר, ביער בן שמן, בעזרת חברה המחזיקה ברשותה כלים כאלו ודואגת לארגן טיולים לקבוצות. לשם כך, יוצרים קשר עם החברה וקובעים מועד לטיול שיכול להתאים מבחינת תנאי מזג אוויר ותנאים אחרים. 

ביום הטיול, נגיע אל מקום המפגש, שם נקבל הדרכה והוראות כיצד להשתמש בכלי, נעלה עליו ונתחיל לטייל במסלולים השונים של היער. בניגוד לאיזי ריידר או אופניי שטח, כאן לא מדובר על טיולים במסלולים קשים ומורכבים. יחד עם זאת, אנחנו נוכל ליהנות מנקודות עצירה שונות שם נוכל לראות את הנוף מסביב, לקבל הסבר על המקום ואם נרצה גם נוכל לעשתות קפה ולאכול משהו. 

אפשר לקבוע שהטיול ייערך שעה ואפשר לקבוע שהוא ייערך יותר. עלינו לקחת בחשבון את רמת הסבלנות של הילדים שלנו מחד ואת הכוח שעומד לרשותנו בשביל לנהוג בכלי במשך כל זמן הטיול. 

אין ספק שמדובר בחוויה ייחודית ויוצאת דופן שנוכל ליהנות ממנה ולאפשר לילדים שלנו להכיר את היער ואת כל מה שנמצא בו. 

 

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן