יום גיבוש לחברות: מרגש וחווייתי

חברות רבות במשק, מקומיות ובינלאומיות, גדולות וקטנות, נוטות לארגן מעת לעת ימי גיבוש לעובדים שלהם. מדובר על ימים מיוחדים בהם העובדים לא צריכים להגיע אל מקום העבודה, ובמקום זה החברה מארגנת להם פעילות אחת או יותר במקומות שונים בארץ, על חשבונה. 

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של פעילויות אשר ניתן להשתמש בהן בימי גיבוש. כל חברה בוחרת את הפעילויות המתאימות לה, בהתאם לכמות המשתתפים ביום גיבוש, גיל ומאפיינים אחרים שיכולים להשפיע, וכן בהתאם למטרות שהחברה מציבה על מנת שהיום הזה יהיה מהנה אך גם יספק כלים שיעזרו לעובדים להכיר אחד את השני טוב יותר ולהתגבש כקבוצה. 

יום גיבוש לעובדים במתחם אקסטרים יער בן שמן

מה היתרונות של הפקת יום גיבוש לחברות?

אנחנו יכולים למצוא ארבעה יתרונות עיקריים להפקת יום גיבוש לחברות, בכל סדר גודל, בתנאי כמובן שההפקה נעשית בצורה נכונה, מקצועית ומסודרת. 

יתרון ראשון – יום גיבוש מוציא את העובדים מהשגרה הרגילה של העבודה. כך הם נהנים, מבלים, וזה עוזר להגביר את מידת ההזדהות שלהם עם החברה. ברגע שמקום עבודה מארגן ימי גיבוש לעובדים, אז הם חשים שמעריכים אותם, מרגישים שלא רואים בהם אך ורק עובדים שצריכים לבוא בבוקר למשרד ולעבוד. זה בהחלט משפר את התחושה האישית של כל עובד. 

יתרון שני – פשוטו כמשמעו, יום גיבוש עוזר לעובדים להכיר אחד את השני ולהתגבש כקבוצה. זה לא תמיד פשוט ואפשרי בתהליך עבודה שגרתי, ולכן צריך ימי גיבוש בשביל זה. 

יתרון שלישי – עבודה יכולה להיות מאוד שוחקת, מאוד קשה, ולא תמיד קל להתמיד בה אם לא יודעים ליהנות ממנה. יום גיבוש נותן את הכלים הרלוונטיים בשביל ליהנות מהתהליך ומהעבודה. בוודאי אם מערבים את העובדים בתהליך ההפקה ובחירת הפעילויות. 

יתרון רביעי – נקודה זו תתייחס יותר לכך שעדיף לבחור במתחם שיכול לספק את כל מה שצריך בשביל לארגן יום גיבוש. עדיף לעשות את זה דרך מקום מסודר ומאורגן ולא באופן עצמאי. שכן זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר פשוט ובוודאי גם הרבה יותר בטוח. 

זו הסיבה שמשתלם לפנות למתחם אקסטרים בן שמן. אצלנו אפשר לייצר יום גיבוש לעובדים בצורה מסודרת ומאורגנת. 

אילו פעילויות ניתן לעשות ביום גיבוש לחברות אצלנו? 

אנחנו מספקים ללקוחות שלנו מגוון אפשרויות כיצד לארגן יום גיבוש לעובדים בצורה מהנה ומסודרת. אנחנו מספקים מתחמים שונים בהם אפשר לערוך פעילויות שונות, וכן אנחנו מספקים אמצעים בעזרתם ניתן לטייל בשטח. המחתם שלנו נמצא ביער בן שמן, מקום מסודר ומאורגן שניתן למצוא בו הרבה מה שבילי הליכה, אופניים, ומקומות שונים בהם אפשר לערוך פעילויות שונות. 

מעבר לכך, אנחנו מציעים ללקוחות שלנו צוות מדריכים ומנהלי פעילויות מקצועיים, ברמה הגבוהה ביותר שיש, אנחנו מציעים אפשרות להזמין שירותי קייטרינג ולערוך ארוחה לעובדים במקום. ללא ספק זה יכול להיות מהנה ומיוחד, בכל שעה ויום בו בוחרים לערוך יום גיבוש במקום.

פעילות גיבוש של משחק פיינטבול

אחת הפעילויות הפופולאריות ביותר ליום גיבוש הוא משחק פיינטבול. מדובר על משחק מאוד נפוץ ופופולארי, אשר מציע למשתתפים אפשרות להרגיש מה זה להיות חייל בשדה קרב, מבלי להיפצע.

לפני המשחק, המשתתפים יתחלקו לשתי קבוצות, כל אחד יקבל רובה, כדורי צבע ושכפ"צ. המטרה בפעילות היא להוציא כמה שיותר שחקנים מהקבוצה השנייה ולתפוס את הדגל שלהם. מדובר על משחק מלא באדרנלין, מתח והוא יכול להתאים לכל הגילאים. הוא מאוד מהנה ויכול לתפוס נתח משמעותי מהזמן של יום גיבוש. 

לפרטים נוספים על פעילות פיינטבול

פעילות גיבוש לייזר טאג

לייזר טאג זו פעילות דומה לפיינטבול עם הבדל אחד, במקום רובה שיורה כדורי צבע, מדובר על רובה שיורה לייזר. מדובר על פעילות שהתחילה בתור אימונים בצבא האמריקאי בשנות השבעים ולאט לאט הפכה להיות פעילות אזרחית לכל דבר. היום אנשים יכולים ליהנות ממנה בכל העולם. 

חשוב להבהיר, מדובר על פעילות בטוחה, השימוש ברובים שיורים לייזר איננו מסכן את המשתתפים, ובדומה לפיינטבול, גם משחק זה הוא מלא באדרנלין ומתח גבוה. צריך לציין עוד, בשני המקרים המתחם שלנו מזכיר שדה קרב אמיתי מבחינת התפאורה שלו. 

לפרטים והזמנת פעילות לייזר טאג

טיול איזי ריידר

כפי שציינו, המתחם שלנו נמצא ביער בן שמן. אפשר למצוא בו הרבה מאוד מסלולי הליכה, וכן מסלולי רכיבה ברמות קושי שונות. אחת הדרכים בהן אנחנו מציעים להשתמש במסלולים אלו, היא באמצעות טיולי איזי ריידר.

איזי ריידר זה כלי המזכיר במראה שלו טרקטורון קטן, עם הבדל מהותי שאפשר לעמוד עליו ולא חייבים לשבת בזמן הרכיבה. הוא פועל על בטרייה נטענת, מגיע למהירות של עד 40 קמ"ש, ואפשר להשתמש בו בעיר ובשטח. 

במסגרת טיולי איזי ריידר, אנחנו יכולים יוצאים עם המשתתפים לרכיבה בשטח, במסלולים ומקומות שונים, עושים עצירה בנקודות שונות לשתות קפה ולתצפת על הסביבה. מדובר בפעילות מאוד מהנה, מאוד מעניינת ומאתגרת. היא יכולה להתאים למשתתפים שונים, ואפשר ליהנות ממנה במשך חלק לא מבוטל מיום הגיבוש. 

לפרטים והזמנת טיול איזי ריידר

פעילות ODT

אחת הפעילויות העיקריות של יום גיבוש, הן ODT. מדובר על פעילויות שנערכות בשטח, מה שנקרא "מחוץ למשרד" ומטרתן שכל העובדים ישתתפו בהן, ישתפו פעולה, בהתאם לאופי הפעילות, ויפיקו ממנה תובנות וערכים שיכולים לעזור להם גם במהלך עבודתם. 

מדובר על פעילויות המועברות על ידי מדריכים מקצועיים, הן כוללות משחקים שוונים, אתגרים משותפים, פעילויות המחייבות שיתוף פעולה של כלל העובדים, ועוד שורה ארוכה של דברים. הפעילויות נערכות על פי תוכניות ותסריטים שנקבעים מראש, כאשר הרבה פעמים נעשה שימוש בתנאי השטח לשם כך. 

למשל, פעילויות שמטרתן למצוא את המטמון, להעביר דברים ממקום למקום אחר, להרכיב דברים, לענות על חידות ורמזים ועוד. אלו פעילויות שעוזרות לגבש יחסים בין העובדים, אמון הדדי, עוזרים לעובדים להכיר אחד את השני. אילו פעילויות מאתגרות, מעניינות ויוצאות דופן, שכן אי אפשר לבצע אותן במשרד או במקום אחר. 

לפרטים והזמנת פעילות ODT

מה המחיר של יום גיבוש לחברות באקסטרים יער בן שמן?

המחירים של יום גיבוש לחברות נקבעים על פי הפעילות. בעיקרון המחיר מתחיל מ-200 שקל לאדם, תלוי בפעילות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר, ולקבל מאיתנו את המחירון המלא עם תוכנית שלמה ליום גיבוש שיכולה להתאים לכם. 

הצוות שלנו ידאג לעמוד לרשותכם בכל עת ולעזור לכם לבנות פעילות ליום גיבוש בהתאם לצרכים שלכם, לכמות העובדים שאמורה ליטול בו חלק ובהתאם למועד בו אתם רוצים שהוא ייערך. 

 

על מה דיברנו כאן?

הזמינו פעילות באקסטרים יער בן שמן